Звіт про роботу КУ "Інклюзивно-ресурсного центру" Селидівської міської ради за період: 20 жовтня – 24 жовтня 2025 року

Упродовж звітного тижня фахівці комунальної установи «Інклюзивно-ресурсного центр» Селидівської міської ради» забезпечили реалізацію основних завдань інклюзивно-ресурсного центру, спрямованих на забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної дошкільної та загальної середньої освіти шляхом надання психолого-педагогічної підтримки та супроводу.
Напрямки роботи:
І. Консультування батьків та законних представників Всього: 7
Консультації за запитом батьків - емоційний розвиток дитини. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей. Використання нейропсихологічних ігор вдома, Консультування з приводу закріплення навчальних навичок. Використання нейропсихологічних ігор вдома.
ІІ. Професійний розвиток фахівців:
• Прослуховування Вебінару "Як скласти ІПР для дитини з освітніми труднощами у закладі освіти.
• Відвідування заходу фахівця (консультанта) логопеда "Нейровправи. Нейромолоточки в домашніх умовах".
Фахівець вчитель – реабілітолог провела 1 захід за темою:
• «Тема: «Методи саморегуляції для дітей з ООП: інтеграція практик у навчальний процес та дистанційна співпраця з батьками».
• Самостійна робота в межах програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Інклюзивна освіта: від теорії до ефективних рішень» (перегляд 4 вебінарів по 1:30 год
• Вебінар 1. «Інклюзивна освіта: від теорії до змін» на
• Вебінар 2. «Універсальний дизайн у сфері освіти»
• Вебінар 3. «Професійний погляд на документацію в інклюзивній освіті»
• Вебінар 4. «Індивідуальний навчальний план: від розробки до успішної реалізації в освітньому середовищі»
ІІІ. Корекційно-розвиткові послуги: протягом тижня було проведено 16 корекційно-розвиткових занять (КРЗ):
3 заняття з реабілітологом
3 заняття з дефектологом
7 занять з логопедом
3 занять з практичним психологом
ІV. Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної:
Протягом звітного періоду фахівцями ІРЦ проведено 2 комплексних оцінок осіб з особливими освітніми потребами (КО):
1 обстеження вчителем-реабілітологом;
1 обстеження вчителем-дефектологом;
V. Надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи.
Надано методичні рекомендації педагогічним працівникам закладів освіти щодо розроблення та коригування індивідуальних програм розвитку (ІПР) дітей з ООП, а саме:
Старосільський ліцей - асистент учителя 3 класу;
ЗОШ м. Кам’янське. Тематика рекомендацій - уточнення інформації за висновком ІРЦ, узгодження адаптацій в освітньому процесі.
Здійснено консультативну роботу з педагогічними працівниками (2 особи) щодо уточнення інформації за висновками ІРЦ та організації інклюзивного навчання.
Протягом звітного тижня команда фахівців Інклюзивно-ресурсного центру здійснювала системну роботу, спрямовану на всебічну підтримку дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивно-ресурсний центр продовжує системну роботу з проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно - розвиткових послуг, інформаційної та консультативної підтримки батьків, педагогів та інших учасників освітнього процесу, а також продовжується робота над удосконаленням індивідуальних програм розвитку та підготовкою до подальшого моніторингу результатів.
Рекомендовано зберігати ефективні форми роботи, розширювати напрямки співпраці з освітніми установами та посилювати міждисциплінарну взаємодію для забезпечення максимальної підтримки дітей.