A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Селидівської міської ради

Засідання студії директорів ЗЗСО «Секрети ефективного управління»

Дата: 15.12.2020 15:55
Кількість переглядів: 140

11 грудня 2020 року відбулося чергове засідання методичної студії «Секрети ефективного управління». Під час онлайн спілкування в управлінській лабораторії на платформі ZOOM директори закладів загальної середньої освіти актуалізували знання з теоретичних і практичних аспектів розбудови стратегії розвитку закладів освіти, яка зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно Закону України «Про освіту».

Фото без опису

Досвідом роботи з питань створення освітнього середовища, в якому реалізується сучасна модель випускника, особистості, готової до життя з самореалізацією компетенцій, набутих під час здобуття освіти, поділилась директор Селидівської загальноосвітньої гімназії Куцева А.А.

Директорка Української ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13 Сухорукова Ю.Ю. зауважила, що стратегія розвитку закладу освіти спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання і виховання, внутрішнього і зовнішнього моніторингів якості знань здобувачів освіти та якості надання освітніх послуг.

Фото без опису

Із питань створення системи управління на основі моніторингу педагогічної діяльності досвідом роботи поділились Корчагіна О.В., директор Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 та Уварова О.І., директор Гірницької ЗОШ І-ІІ ступенів № 18, зосередивши увагу на тому, що у створенні особистісно орієнтованої системи професійного зростання вагому роль відіграє педагогічний моніторинг. Моніторингу підлягали питання курсової підготовки та атестації вчителів. Їхньої участі у професійних конкурсах; рівня навчальних досягнень та вихованості здобувачів освіти; результати державної підсумкової атестації. Така робота не лише допомагає виявити стан професійної та методичної підготовки вчителів, дає змогу більш оптимально спланувати роботу в закладі, а й сприяє визначенню напрямків професійного зростання, зміцнення адекватної професійної самооцінки, позитивного самосприйняття й професійної комфортності педагога.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень